Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилна задница

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
    Може и да греша,но какво общо има положението на волана и задното окачване?Според мен ако тампоните отпред са свършили тогава волана може да застане леко настрани...но за отзад...?!?
    Отзад пак така - като се разбие "скърцаща втулка" шенкела започва да "завива", което изнася задницата на една страна и за да върви направо колата се компенсира с волана. Когато всичко е здраво и задницата е регулирана правилно тази кола трябва да "лепи" на асфалта - мое мнение проверено многократно вкл. с пасажери опитващи да изкъртят ръкохватката щото с техните коли не си помислят да стъпят с такива скорости в завоите
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
      Отзад пак така - като се разбие "скърцаща втулка" шенкела започва да "завива", което изнася задницата на една страна и за да върви направо колата се компенсира с волана. Когато всичко е здраво и задницата е регулирана правилно тази кола трябва да "лепи" на асфалта - мое мнение проверено многократно вкл. с пасажери опитващи да изкъртят ръкохватката щото с техните коли не си помислят да стъпят с такива скорости в завоите
      Така съм по-съгласен,но си мислех,че волана застава на криво едва ли не като върви направо колата без да искаш да я компенсираш...Както и да е!
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • #18
        Приготви си една прилична сума - рециклирай и/или сменяй всичко отзад.
        От задницата зависи реглажа и на предницата.
        При луфтове и хлабини нищо сериозно не може да се направи по отношение на реглажа и постоянно ще имаш проблеми със стабилността и неправилно износване на гумите - предни и задни.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #19
          Хора кажете къде да отида за реглаж в София. Знам че е дискутирано, но да опресним инфото, защото хората се сменят по сервизите. Да е от тези, които се броят на едната ръка - читав.
          sigpic
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
          Fiat Punto 1.2HSD 1995

          Comment


          • #20
            Аз да чукна на дърво моята си е стабилна засега из завоите,по неравности .Обаче при малка скорост под 20км/ч като минавам по неравности ми се струва,че отзад доста се поглаща,а при висока скорост всичко е ок.Нз може и да си въобразявам!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от borvass Покажи съобщение
              Хора кажете къде да отида за реглаж в София. Знам че е дискутирано, но да опресним инфото, защото хората се сменят по сервизите. Да е от тези, които се броят на едната ръка - читав.
              Селската борса в Дружба,преди да пресечеш трамвайните линии от дясно.Търсиш Дамян,само и единствено той.При неговият колега не!
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                Аз да чукна на дърво моята си е стабилна засега из завоите,по неравности .Обаче при малка скорост под 20км/ч като минавам по неравности ми се струва,че отзад доста се поглаща,а при висока скорост всичко е ок.Нз може и да си въобразявам!
                Па той "кашалота" си е тежък, а хода на окачването е доста малък. Аз като я пообслужих и поотстраних повечето проблемчета качих приятелчето от което я купих и по хубавите ни пътища той по едно време вика "абе Кико тая голЕма кола толко твърдо да вози - я ми я върни да ти дам Е-класата да видиш какво е возия..." Без да отговарям "върнах" две надолу и хубаво идваха завойчета... накрая коментара беше "е ако с мойта бЕх карал така сигурно щЕх да финиширам на таван"
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Селската борса в Дружба,преди да пресечеш трамвайните линии от дясно.Търсиш Дамян,само и единствено той.При неговият колега не!
                  Благодаря ти, аз преди като я взех ходих именно при него и съм доволен. Значи пак съм там не че има нещо просто искам да мина на контрола, че са ми нови гуметата
                  sigpic
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
                  Fiat Punto 1.2HSD 1995

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от borvass Покажи съобщение
                    Благодаря ти, аз преди като я взех ходих именно при него и съм доволен. Значи пак съм там не че има нещо просто искам да мина на контрола, че са ми нови гуметата
                    По принцип корифея в реглажа "беше" Тони от Ванто.Аз не успях да се класирам до като работеше там.Но страшно много хора се заклеват че той е бил единствения!
                    За това за София остава Дамян като негова алтернатива
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #25
                      Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.
                      166 2.4JTD-00г.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                        Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.
                        Този, който ти прави реглажа не започва ли с това именно? Проверка на състоянието на отделните елементи от окачването?
                        Моят съвет е да търсиш друг майстор. Дори ако съм на твое място, бих пропътувал някой и друг километър за да потърся качествен майстор (като този за когото говори колегата Linkestis.



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Тука някъде в раздела ако потърсиш ще намериш същата тема - там се споменаваше, че една марка стендове имат грешка в софтуера за наШте кораби и ако ти направят сходимостта на такъв не можеш да хванеш пътя - на мен ми се случи същото първия път - при теста влязох в тунела на Дупница буквално с вратите напред. Смених стенда и вече след два реглажа колата спи на завой с неравности - в същата тема някой беше публикувал и заводските стойности - та ако ги препишеш и отидеш майсторите могат и да се справят. Ако имаш сервизната книжка там също имаше стойностите на сто и някоя страница мисля, че бяха.
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                            Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.
                            Така става колега.Понеже втулката стои под голямо напрежение много трудно може да се разбере дали е разбита без да се разкачи шенкела или долу от носача или горе от амортисора.След реглаж с разбита втулка стенда показва че всичко е точно но колата е в покои и втулката стои с обран луфт към външната страна.Когато тръгне и по леки неравности луфта се обира до краино вътрешно положение,като помага и стабилизиращата щанга и колелото кривва на страни.От там се получава и голямото клатене.Съвет от мен-разглоби окачването,смени каквото има разбито и тогава отиди на реглаж.Поне в моя сервиз се прави така и ако няма удар в колелото или не си е правил някои друг експерименти и не е разбутал регулиращите щанги всичко заспива дори и без реглаж.Успех!
                            164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                            Comment


                            • #29
                              Колата е готова.Утре след обяд ще мина стенд само и пак ще стои на пътя.
                              Attached Files
                              164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                              Comment


                              • #30
                                Колегата от Попово е прав, сега след смяната на втулките колата стои много добре и в завои и на неравности.
                                166 2.4JTD-00г.

                                Comment

                                Working...
                                X